Τρίτη 29 Μαΐου 2012

diet ..my point of view

Μάλιστα.......1 κιλό μείον...με υπερπροσπάθεια και απίστευτες  λιγούρες! Μα μία την αρχίζω μία την σταματάω!Στην ζωή μου ποτέ δεν χρειάστηκε να κάνω δίαιτα...ψέμματα..έκανα μετά τις πανελλήνιες...άντε και τώρα μετά την ειδικότητα!Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακάνω τέλος !Χίλιες φορές να κάνω γυμναστική και να τρώω σαν ζώον!Η αλήθεια είναι ότι τα χρειάστηκα καθώς ξέφυγα στις μετρήσεις για μεταβολικό σύνδρομο...τι είναι αυτό ε???Είναι το σύνδρομο το οποίο προειδοποιεί για ενδεχόμενο σακχαρώδη διαβήτη και αρτηριακή υπέρταση και άλλα τέτοια καλούδια....Και για να μην σας πρήζω αλλά να σας δώσω και μια συμβουλή κοιτάξτε ΕΔΩ και ΕΔΩ για να ενημερωθείτε λίγο.....εγώ ξέφυγα στην περίμετρο μέσης οπότε και είπα ,μιας και ιατρός,να επανέλθω το συντομότερο γιατί τα αγγεία μου ουρλιάζουν!!!!!!
Οπότε.....κομμένο το ψωμί,μόνο πολύσπορο, κομμένα τα αγαπημένα μου σουβλάκια(3 μήνες έχω να φάω,περνάω από το σουβλατζίδικο και παίρνω μυτιές μιλάμε...),κομμένο το αλκοόλ(ουφ....), κομμένα τα τυροκομικά(άντε κανά ανθότυρο στο τσακίρ κέφι)...(σε άλλο post θα σας πω τι ανακάλυψα...ότι σχεδόν το 75% των Ελλήνων έχει δυσανεξία στο τυρί!!!!!!!!!), κομμένη η σοκολάτα και τα λοιπά γλυκά...μόνο  του κουταλιού και αυτά από την μαμά Ανθούλι (θα σας βάλω και post με τις υπέροχες μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού που κάνει) και φυσικά κομμένα τα έξω και τα delivery!!!!Άπειρα φρούτα,πολύυυυυυυυ μαρούλι,βρώμη,νερό και μακριά από πατάτες ,χοιρινό,σάλτσες,πίτσες,μακαρόνια......Πίκρα ακούγεται ε???Κι όμως...2 μήνες τώρα που προσέχω ξεφούσκωσα,κοιμάμαι καλύτερα και μπαίνω στα παντελόνια μου.Ξέρω ότι πολλοί που με ξέρετε θα πείτε" σιγά ρε που έχεις εσύ πρόβλημα".Κι όμως-η διακοπή της κίνησης και το διάβασμα 4 μηνών=+5  κιλά τα οποία=δεν μπαίνω στα ρούχα μου και αρχίζει να δουλεύει το λίπος στα αγγεία μου!!!!
Τι έκανα λοιπόν .....και συνεχίζω..
1.Τρώω πρωινό.Συνήθως βρώμη με γάλα 2% ,μισή κουταλιά μέλι και μια μπανάνα ή μήλο.
2.Τρώω δεκατιανό.Ή φρυγανιές(2) ή ένα μήλο.
3.Μεσημεριανό.Ρύζι με τόνο ή ότι φαγητό φτιάξω (εμ,έχουμε και αγόρι στο σπίτι και πεινάει...) αλλά -με το κρέας τρώω σαλάτα αντί για πατάτες και αν φάω οτιδήποτε άλλο προσέχω να είναι η μερίδα μία κούπα(από διαιτολόγο συμβουλή..να ναι καλά!!!).Φυσικά και τρώω ψωμί(πολύσπορο) απλά την ημέρα όχι πάνω από 2 φετούλες,αν φάω φρυγανιές (2 ) αφαιρώ από το ψωμί 1 φέτα και αν φάω ρύζι ή μακαρόνια αφαιρώ εντελώς το ψωμί εκείνη την ημέρα.
4.Στην λιγούρα κατά τις 5-6 το απόγευμα ,γλυκό του κουταλιού μια κουταλιά......
5.Το απόγευμα φρούτα
6.Το βράδυ σαλάτα ή γιαούρτι ή βρώμη πάλι.

Εννοείται ότι ξέροντας λόγω δουλειάς ξέρω να μου κάνω διαιτολόγιο με θερμίδες κτλ but πιστεύω ότι βασικά για να χάσεις κιλά πρέπει να τρως 5-6 φορές την ημέρα ,πολύ νερό  ,να κόψεις τις βλακείες και να αρχίσεις να κουνιέσαι από τον καναπέ....εξού το ότι πάω στην πόλη(4km) με τα πόδια πλέον για να αυξήσω τις θερμίδες που καίω.Και ανεβαίνω σκάλες....
Φυσικά το καλύτερο θα ήταν να πάω σε διαιτολόγο...αλλά για τόσα λίγα κιλά δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο....αν και να πω την αλήθεια χρειάστηκα τηλεφωνική επικοινωνία με μία διαιτολόγο συνάδελφο η οποία μου είπε το tip για το τυρί!
Γενικά το περιττό βάρος δεν με απασχόλησε ποτέ γιατί γυμναζόμουν και ούτε  με ενδιαφέρει αν κάποιος έχει κάποια κιλάκια παραπάνω όσο αφορά την εμφάνισή του.Το θέμα είναι ότι το σώμα μας άμα το  αφήσουμε μας αφήνει και μάλιστα μας επιτίθεται με διάφορα προβλήματα στην υγεία μας.Αυτό με άγχωσε κυρίως....
Έκανα το παρακάτω για σήμερα!Καλή μας όρεξη!

Τον σολωμό τον πήρα από το μάρκετ(στα ΑΒ 6,5 ευρώ τα 6 φιλέτα) γιατί το φρέσκο εδώ είναι πανάκριβο.Προσοχή με τον σολωμό έχει καλά λιπαρά αλλά άμα φας πάνω από όσο είναι η παλάμη σου(τόσο τρώμε τα πάντα σε ψάρι και κρέας )γίνονται ΚΑΚΑ λιπαρά!Η συνταγή(λέμε τώρα είναι γελοίο...) είναι ΕΔΩ. Και το συνοδεύω με σαλάτα μαρούλι(ΜΙΑ κουταλιά ελαιόλαδο και καθόλου αλάτι.......συμμαζευτείτε!!).

PS-Τα pancakes φυσικά και ΔΕΝ τα έφαγα εγώ χτες!!!!

11 σχόλια:

  1. Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Ωραίες οι συμβουλές σου και το blog σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ...είμαι καινούρια ακόμη ..μαθαίνω..........διαβάζω κι από εσάς...εύχομαι να μάθω κι άλλα να το κάνω πιο όμορφο!σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. καλως σε βρηκα!οι συμβουλες σου πολυ καλες!!!!χιχι τις χρειαζομαστε....
    ΚΑΛΩς ΟΡΙΣΕς ΣΤΗΝ ...BLOGoγειτονια μας!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ!!και εγώ χαίρομαι που σας βρήκα!!!!!Πείτε μου θέματα άμα μπορώ να βοηθήσω...κοτζάμ Γενικός/Οικογενειακός ιατρός...κάτι θα μπορώ να συνεισφέρω και εγώ!!!!Πολύ χαίρομαι!!!!

      Διαγραφή
  3. Βρήκα κι εγώ το μπλογκ σου, λοιπόν! Αχ, τι θέμα θίγεις και τσούζει! Τι φταίω εγώ που το τρώγω όλο το φαΐ μου, ε; Έχω αρχίσει ΔΙΑΤΡΟΦΗ -χαχαχαχαχα- γιατί τον τελευταίο καιρό έτρωγα αρκετάάάάάά μιας και περνούσα μια δύσκολη φάση. Είπα, λοιπόν, να κόψω τη μάσα, τα γλυκά δλδ. Το προσπαθώ. Είναι αρκετά δύσκολη απόφαση κι απαιτεί πυγμή και θέληση κυρίως. αυτό με τα πολλά γεύματα πάντως το κάνω κι εγώ γιατί αν είσαι σπίτι συνέχεια, πεινάς συνέχεια! Είναι νόμος! Πώς είναι της βαρύτητας; Κάπως έτσι! Θα το ξεψαχνίσω το μπλογκ σου πάντως, γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω για make up και τα συναφή. Όχι ότι έχω κάτι με τα συγκεκριμένα μπλογκ, αντιθέτως. Κι εγώ τα σαρώνω! Αλλά υπάρχουν κι άλλα, πρωτότυπα, με ξεχωριστές ιδέες κι απόψεις που δεν έχουν τόσο την προσοχή που θα έπρεπε. Έχει βρωμίσει ο τόπος ανακυκλώσιμες ιδέες ακόμη και στο ίντερνετ και κάτω από κάθε ποστ βλέπεις την πηγή. Κρίμα δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά σου γατουλίνιιιιιι!!Την έχω την αδυναμία μου στις γάτες.......τις θεωρώ τα πιο γούστου πλάσματα στον κόσμο!!!!!thanks που με επισκέφτηκες...όπως βλέπεις είμαι καινούρια...δεν έχω πολλά θεματάκια ακόμη ...ανάλογα τα κέφια μου πάει...έχεις δίκιο με την διατροφή...είναι ζόρι να επανέλθεις και δυστυχώς το φαί χτυπάει εκεί που χτυπάνε και άλλαααααααα πράγματα που μας ευχαριστού και για αυτό είναι δύσκολο...ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!ΤΕΛΟΣ!!!!
      φιλάκια και ευχαριστώ πολύ που ήρθες!!!!

      Διαγραφή
    2. Αλίμονο! Πρέπει γιατί δε θα μου μπαίνει τίποτα χαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  4. GURU, ευχαριστούμε που ανακάλυψες τις Χρυσομέλισσες και εμείς εσένα!
    Ωραία είναι όλα αυτά που γράφεις αλλά όταν έχεις να παλέψεις με ένα θηρίο πως τα βγάζεις πέρα?
    Ποιό είναι το θηρίο? Ο θυρεοειδής μου, άσε πικρή ιστορία.
    Ετοιμάζομαι για εγχείρηση τώρα και βλέπουμε.
    Ένα πράγμα δεν μου έχουν πει οι γιατροί, αν και έχω ρωτήσει.
    Αν θα καταφέρω να χάσω κιλά μετά την εγχείρηση.
    Συμπεραίνω ότι για να μη μου απαντάνε μάλλον θα είναι δύσκολο έως αδύνατο.
    Έκανα και τον δείκτη μάζας σώματος και είμαι στο 28,5.
    Το φαγητό μου είναι πολύ προσεγμένο, κάνω όλα αυτά που λές, άντε και ένα κουταλάκι γλυκό βύσσινο και όχι κάθε μέρα, για την υπογλυκαιμία, αλλά...
    Ξέρω τι θα μου απαντήσεις, ότι μου έχουν απαντήσει και άλλοι,αλλά μερικές
    φορές απελπίζομαι και νευριάζω, αυτά..
    Μια απελπισμένη Χρυσομέλισσα
    Καλή σου νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eva...ελπίζω να διάβασες το σημείο που λέει ότι για ανθρώπους με προβλήματα υγείας τα πράγματα αλλάζουν.Εσύ ειδικά θα πρέπει να προσέχεις περισσότερο με το αλάτι και τα γλυκά.Είναι πολύ δύσκολο με τον υποθυρεοειδισμό....να κάνεις με το καλό την επέμβαση(αν και δεν διευκρινίζεις τι είδους είναι...έχει κατηγορίες..)και θα τα χάσεις μετά.Οι ορμόνες που θα παίρνεις μετά θα θέλουν στην αρχή ρύθμιση,οπότε πάλι θα έχεις τράβαλα ..αλλά....θα τα χάσεις...ΒΕΒΑΙΑ και με δική σου πιο επίμονη και πιο επιθετική συμπεριφορά.Ο υποθυρεοειδισμός χτυπάει κατευθείαν στον μεταβολισμό,οπότε ΘΑ ΧΤΥΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!!!Συνήθως αυτός που βαράει περισσότερο στην ζωή είναι και αυτός που κερδίζει....και στην ιατρική έτσι είναι.Όταν παλεύει ο ασθενής εκκρίνει ο οργανισμός του ένα κάρο "καλές" ,να το πω έτσι ορμόνες...και για αυτό πολλές φορές βλέπουν τα μάτια μας απίστευτα πράγματα στην δουλειά.Καλή ψυχολογία(γιατί πάλι και από αυτό παράγονται καλάααααα πράγματα ΚΑΙ ορμόνες) και χτύπα τον κατακούτελα !!!!!!!!Α,και ξεκίνα να περπατάς..κάθε ημέρα..να δεις τι καλά που θα νιώσεις...και αν δεν γίνεται έξω ,περπάτα στο σπίτι...αλλά με πρόγραμμα...δεν πιάνει το καθημερινό "κάνω δουλειές",το αναγνωρίζει το σώμα σαν ρουτίνα και δεν το δέχεται σαν γυμναστική....εύχομαι να σε βοήθησα..ΘΑ ΣΚΊΣΕΙΣ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. GURU σ ευχαριστώ κατ αρχάς που μου απάντησες,με βοήθησες αρκετά ως προς
    το ψυχολογικό κομμάτι γιατί όντως πάμπολλες φορές < πέφτω> και μέχρι να
    < ξανασηκωθώ > άστα να πάνε.
    Λοιπόν ξέχασα να σου πω ότι έχω την νόσο του Hachimoto ευθυρεοειδισμός δηλ.
    με πολυοζώδη βρογχοκήλη, με 3 όζους μεγαλύτερους του 1,5 cm, και το χειρότερο? Έχει ήδη πειράξει την καρδιά, μου έκανε κολπική μαρμαρυγή.
    Πιάσε το αυγό και κούρευτο δηλ. Από που ν αρχίσω και που να τελειώσω.
    Η ηλικία μου ? Βαίνω αισίως στο 55ο έτος.
    Περπατάω αρκετά και είμαι σε διαρκή κίνηση από τις 7 το πρωί ως τις 12
    την νύχτα, πάντα έτσι ήμουν, ύπνος δεν κολλάει επάνω μου, 4-5 το πολύ πολύ 6 ώρες την ημέρα.
    Ας ελπίσουμε ότι θα στρώσω λιγάκι με την εγχείρηση.
    Σ ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σου και χαίρομαι που το ίντερνετ
    μας δίνει αυτή την δυνατότητα να ερχόμαστε δηλ σε επαφή άτομα που ίσως
    ποτέ να μην συναντιόμαστε.
    Ελπίζω να τα λέμε τακτικά μέσω των μπλόγκ μας!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. EVA μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω κι άλλο...τίποτα δεν έκανα....αν θες στείλε μου και email...να μιλήσουμε πιο πολύ...πάντως μην τα παρατάς ..και τι έγινε που έχεις κολπική μαρμαρυγή δηλαδή???Και έγω έχω μια χαλασμένη βαλβίδα και κάνει κάτι ταχυκαρδίες ώρες ώρες ..θα μείνω λέω πάει!!!Δυστυχώς το θέμα με τον θυρεοειδή και την ψυχολογία είναι στενά δεμένο γιατί αυτές οι άτιμες ορμόνες που παράγει ευθύνονται και για το "πέσιμο" που λες...που σημαίνει ότι δεν φταις εσύ με τίποτα!!Και εγώ στην ειδικότητα έμαθα ότι πολλές γυναίκες καταλήξανε στο παρελθόν εσώκλειστες σε ψυχιατρεία γιατί η ιατρική δεν ήξερε τόσα για τις αυτοάνοσες παθήσεις του θυροειδούς αδένα!!!Θα σου πρότεινα και άλλα πράγματα αλλά καλύτερα μέσω email!!Και μην απογοητεύεσαι...ένα πράγμα δεν διορθώνεται και αυτό είναι μόνο ο θάνατος...όλα τα άλλα ,ακόμη και με πίκρα και πόνο τα καταφέρνουμε...ο άνθρωπος είναι η πιο καλοκουρδισμένη μηχανή...ξέρει να αντέχει.Περιμένω email...

      Διαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...