Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

diet..my point of view day2

Ωραία τα λες μαντάμ στο προηγούμενο post...τι τρώμε σήμερα??Ευτυχώς απουσιάζει το Μελομακάρονο(έτσι λέω τον άντρα μου από την πρώτη μέρα που τον είδα...yammyyyyyy)...οπότε δεν θα γκρινιάζει again για το ότι θα τον ξεκάνω με το μαρούλι....τυχερός...ακόμη η περίμετρος μέσης του (προηγούμενο post ΕΔΩ)  είναι στα φυσιολογικά για αυτό ...αλλιώς θα τον περιλάβω κι αυτόν!!Λοιπόν....έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου τα εξής:
1.Θα κάνω οικονομία.....οπότε τρώμε ότι έχουμε και όχι delivery ή εξόρμηση στο μάρκετ(πήγαμε για τον μήνα το Σάββατο...θα σας εξηγήσω ΚΑΙ για αυτό).
2.ΔΕΝ θα στερούμαι τίποτα
3.Θα μαγειρεύω με τα χεράκια μου.
Ναι ...ωραία...εμένα δεν μου μάθανε στο πανεπιστήμιο να μαγειρεύωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!(Άχρηστη...)...
Τι έχω στο ψυγείο?....κοτόπουλο γιεεεεεεεε!!!!!Επειδή το να το ψήσω με ανησυχεί χωρίς το Μελομακάρονο εδώ(θα βάλω φωτιά στην καλύτερη...) θα το κάνω βραστό...Το ένστικτό μου λέει...go to pinterest(προηγούμενο post ΕΔΩ) βρε ούφο έχεις κατεβάσει συνταγές!!!Βρήκα μία με tortillas (έχω,έχω!!!),αγγούρι,φέτες γαλοπούλας και cream cheese το οποίο δεν έχω αλλά δεν θα έτρωγα κιόλας.Τι να βάλω τώρα????Χμμμμμ.....ΧΑ!γιαούρτι ???..πάει με το αγγούρι..λίγο ρίγανη και μια σταλιά λάδι,πιπέρι(αλάτι δεν βάζω στα φαγητά ποτέ,όλα έχουν αλάτι από μόνα τους εξάλλου...) και ta daaaahhh!!!!To δικό μου στυλ μεξικάνικου αλά ελληνικά!!!Δυστυχώς δεν έχω την φωτογραφική εδώ οπότε σας δείχνω μία πώς είναι...
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ!!!

6 σχόλια:

  1. Γεια σου Guru! Χαίρομαι που σε βρήκα! Μένεις Ελλάδα ή κάπου αλλού; Κι επίσης γιατί μου θυμίζεις ότι πρέπει να κάνω δίαιτα; xaxa!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!Ελλάδα είμαι...και ΜΑΣ το θυμίζω για το καλό μας..όχι δίαιτα...διατροφή...με την δίαιτα επανέρχονται τα κιλά και δυστυχώς ως λιποκύτταρα=κυτταρίτιδα!!!ΓΙΑ ΑΥΤΟ.....σωστή διατροφή..μην κοιτάς τι έφαγα σήμερα,έλειπε ο άντρας...αύριο αρακά!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Guru όταν θέλεις να μας ανατρέξεις σε προηγούμενη ανάρτηση σου ή σε κάποια άλλη διεύθυνση πρώτα κάνεις δεξί κλικ στη διευθύνση/ανάρτηση που θέλεις και μετά πατάς αντιγραφή διεύθυνσης συνδέσμου. Μετά και ενώ γράφεις το κείμενο σου βάζεις τον κέρσορα να αναβοσβήνει εκεί που θέλεις να μπει ο σύνδεσμος πας το βελάκι πάνω στη διαμόρφωση (εκεί που είναι γραμματοσειρά κλπ) κάπου γράφει σύνδεσμος το πατάς...στο κάτω κουτάκι κάνεις επικόλληση τη διεύθυνση που θέλεις και στο πάνω κουτάκι μπορείς να την χαρακτηρίσεις όπως θέλεις
    Πέρνα από το σπιτάκι κερνάω δωράκι και εν μέρει φταις εσύ για αυτό!!!! ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαχα thanks!!είμαι καινούρια φαίνεται ε?????φιλάκια έρχομαι από εκεί!!!

      Διαγραφή
  4. Πείνασα, ρε κοπελιά! Κι έφαγα ένα μπολ κορν φλέιξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ γάτα το είπα χτες το γάλα μου και σήμερα την έβγαλα με φρυγανιές......πίκρα!!!!

      Διαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...