Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

finally.............i am back!

Έχω μια υποψία ότι έχω ξανθό γονίδιο μέσα μου......2 μήνες τώρα προσπαθώ να βρω τον κωδικό για να ξαναμπώ στο blog!!!!Με κατέστρεψαν αυτές οι εξετάσεις.....Anyway...έγινα και ιατρός με την βούλα...ή μάλλον με τον πάπυρο και τώρα κάθομαι άνεργη!!Και επειδή κάθομαι άνεργη και δεν έχω τι να κάνω,ψάχνω το νετ για να βρω πράγματα να κάνω!!Να ναι καλά το PINTEREST.Μαγειρική, DIY, crochet, όλα τα καλά...και περνάνε οι μέρες....και φυσικά για να μην αυτοκτονήσω έχω κόψει τις ειδήσεις..και μάλλον από σήμερα κόβω και την τηλεόραση και μιας και πέρασαν και αρκετοί μήνες από το τρελό διάβασμα,το ανούσιο διάβασμα δηλαδή για τις εξετάσεις λέω να αρχίσω να διαβάζω πάλι...ναι...την αγαπάω την δουλειά μου και δυστυχώς ή ευτυχώς καλπάζουν τα καινούρια δεδομένα και δεν προλαβαίνεις να ανανεώνεις τις γνώσεις σου!Αυτά ως πρόλογος για την επιστροφή μου...

Τώρα στο θέμα μας για όλους εσάς που σαν κι εμένα έχετε μπλεχτεί στο χάος όλης αυτής της άδικης καθημερινότητας που ζούμε...τι κάνω για να έχω μια ελπίδα....

1.Ξεκίνησα μαθήματα οικονομικών......εννοώντας αποφάσισα να δω τι κάνουμε και δεν έχουμε μία και τι θα έπρεπε να κάνουμε για αισθανόμαστε τουλάχιστον ότι δεν καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα και περιμένουμε τα πάντα από τον Θεό...που really δηλαδή είμαι απόλυτα σίγουρη ότι έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει!

Ψάχνοντας  στο PINTEREST  μια μέρα βροχερή σαν την σημερινή(πάλι......) βρήκα ένα pin το οποίο ακολούθησα και με έβγαλε στο site ενός τύπου του Bob ...ο οποίος  δίνει διάφορες συμβουλές για το πώς να ελέγχεις τα οικονομικά σου...του τύπου...πώς να μειώσεις τα χρέη σου,πώς να βγάλεις λίγα λεφτά κτλ.Μπορείς επίσης να γραφτείς στο newsletter   του και σου στέλνει email κάθε ημέρα  με εργασία για το βράδυ..homework...πλάκα ,πλάκα το έκανα και όντως επί έναν μήνα που το εφαρμόζω με τον καλό μου κάνει δουλειά....δείτε το...εδώ.

2.Πήγα γυμναστήριο......pilates  για την ακρίβεια που ηρεμεί και το πνεύμα...εμ, με τόσες αναπνοές και υπεροξυγόνωση...γίνεται ο εγκέφαλος  τούμπανο!!!Βέβαια έχω να πάω κανά 2 εβδομάδες λόγω οικογενειακών θεμάτων αλλά σήμερα θα το σκίσω!!Ευτυχώς βρήκα ένα γυμναστήριο φτηνό ....just called my sister...μάλλον Τετάρτη pilates!Προηγείται ο καφές και το μπλα-μπλα.....ααααααα...κάνω ΚΑΙ στο σπίτι γυμναστική ...αιώνια η Πετρουλάκη και τα DVD της...

3.Άρχισα να ακούω  μουσική  πάλι...Η αλήθεια είναι ότι για αυτό ευθύνεται ο καθηγητής και διευθυντής της ΜΕΘ ο οποίος μου έβαζε καθημερινά έναν αγγλικό σταθμό με κλασσική μουσική στην μονάδα...και όλα κυλούσαν ήρεμα...και οι ασθενείς!!Είχα ξεχάσει την ευεργετική της δράση.Οπότε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτόν τον άνθρωπο που μου θύμισε πώς να ηρεμώ την ψυχή μου.Σας προτείνω τον συνθέτη  Ludovico Einaudi...για την ακρίβεια ακούστε αυτό που ακούω....εδώ.Ναι είναι η γνωστή διαφήμιση...τυχαίο?????

4.Ψάχνω για δουλειά.Τι να πεις.....Μαθαίνω πώς να κοιτάω προκηρύξεις,πώς να βρω δουλειά έξω κτλ.......τουλάχιστον δεν κάθομαι να περιμένω από την εκάστοτε κυβέρνηση να μου ανακοινώσει την ανεπάρκειά της.....

5.Φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου και δεν πετάω τίποτα!...Σε αυτό με βοήθησε το PINTEREST.Πού να τα ήξερα όλα αυτά?????Πώς ΔΕΝ πας κομμωτήριο για έναν κότσο,πώς φτιάχνεις ένα χαλάκι μπάνιου από παλιά t-shirt και ένα σωρό πράγματα τα οποία πέταγα μέχρι τώρα,γιατί να μην λέμε και ψέμματα...είχαμε καλομάθει !!!Το να δημιουργείς επίσης χαλαρώνει....εξού και το πλέξιμο με το οποίο ξεκίνησα αυτό το blog...

6.Προσπαθώ κάθε ημέρα να απόκτησω μια καινούρια γνώση.......Δεν έχει σημασία για το τι!Κάποιες ημέρες ασχολούμαι με την δουλειά μου και τα καινούρια guidelines της NICE...κάποιες με το πώς φτιάχνω cupcakes στο site της Bakerella ΔΕΝ έχει σημασία τι θα μάθω..απλά να κουνήσω τον εγκέφαλό μου να σκεφτεί ,να μην παρασυρθεί από την τηλεόραση,το χάος και να πέσω σε μαύρη κατάθλιψη.Η γνώση  είναι δύναμη λέγαν οι παλιότεροι και ειλικρινά ντρέπομαι που δεν ξέρω γεωγραφία και αρχαία!!!Ξεφτίλα ...


αυτά τα λίγα .......το καινούριο project που προσπαθώ να αρχίσω-να βάψω το σπίτι...ψάχνομαι με τιμές για τις μπογιές και για βούρτσες!Αυτό θα με απασχολήσει για κανέναν μήνα...

φιλάκια σας βάζω και μια φωτογραφία από τις καινούριες μου γιατί ...μαθαίνω ΚΑΙ αυτό!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...