Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

a need to crochet sthng

Σήμερα όλη την ημέρα ήθελα να πλέξω....το απογευματάκι λοιπόν  πήγα να δω τι μαλλί έχει απομείνει...και φτου!!Μπλε και μπεζ!!!Εμ βέβαια αφού τα υπόλοιπα τα έφαγε η κουβέρτα(την οποία δεν λέω να τελειώσω.....).Είχε και μια συννεφιά,θυμήθηκα το φθινόπωρο...τι να κάνεις και με αυτά κάτι θα κάνω(σκέφτηκα).Τι να κάνω όμως??Finally και αφού πια είχε πέσει κι ο ήλιος τελικά είδα ότι έπλεκα λουλουδάκια και μπαλάκια....Δεν έχω καμία ιδέα τι θα τα κάνω...αλλά επιτέλους ξαναέπλεξα!!!ΚΑΙ bonus χρησιμοποίησα και την Nikon  για να βγάλω φωτογραφίες!
Η πρώτη αφορά την κουβέρτα.....










9 σχόλια:

  1. Άντε να τη δούμε και ολοκληρωμένη!!!καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελικά το πλέξιμο είναι αγχολυτικό, όντως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι...και εγώ άσχετη ντιπ...αλλά....μία ώρα μετά αντιλαμβάνεσαι ότι δεν σκέφτεσαι τίποτα άλλο εκτός από το μέτρημα...ξεχνάς τα πάντα

      Διαγραφή
  3. Θα ήθελα και εγώ να την δω τελειωμένη και αν κρίνω από τα χρώματα θα γίνει υπέροχη!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα!!!!!άντε να δούμε θα την τελειώσω??Έχω ήδη μία παραγγελία μετά από την αδερφή μου...πολύ χρόνο τρώνε αυτά τα τετραγωνάκια!!!!!φιλιάαααα

      Διαγραφή
  4. Θα γίνει μία υπέροχη κουβερτούλα.Έχω από τη συγχωρημένη τη μητέρα μου κουβερτούλες για τον καναπέ τα βράδια στη τηλεόραση από τριγωνάκια που τα ένωνε.Όταν παντρεύτηκαν οι κόρες μου μου ζήτησαν τις δικές τους!!!!!! Μετά από τοσα χρόνια ακόμα τις έχουμε στο καναπέ..Ειδα με συγκίνηση τη δική σου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα!! Κι εγώ το πιστεύω πως όταν τελειώσει θα γίνει πολύ όμορφη!! Αναμένω το αποτέλεσμα! Καλό μήνα να έχεις και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...