Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

The poor Nikon and me!

Κάνοντας ένα look around  έπεσα πάνω στο Ανθομέλι και σε ένα διαγωνισμό που προτείνει σχετικά με την φωτογραφία.Κοίτα να δεις....Χτες όλη ημέρα περίμενα την nikon μου να επιστρέψει στο σπίτι της και όταν ήρθε την κοιτούσα κι αναρωτιόμουν "άραγε κακομοίρα θα ζήσεις ποτέ ευτυχισμένες στιγμές??"...διότι let's face it κάθεται...και κάθεται...θα χρειαστεί ΚΑΙ αυτή δίαιτα στο τέλος!!Και στο καπάκι ΤΖΟΥΠ πέφτω σε αυτό το POST!Βέβαια δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι γίνεται με αυτόν τον διαγωνισμό(σπίρτο ε?) αλλά φαντάζομαι μέχρι το βράδυ κάποιος θα μου εξηγήσει,θα το χω διαβάσει και 50+ φορές...ε..κάτι θα γίνει!Άντε μπας και μάθω τι είναι τελικά η Nikon που μου έκανε δώρο το Μελομακάρονο ...last year...(ρόμπα...το ξέρω διάβαζα είπαμε).Οπότε όποια/όποιος μπορεί να μου εξηγήσει κι άλλα για αυτόν τον διαγωνισμό....HELP!!!!!

φιλάκια και Καλημέρα!!!!

information HERE
και σε ένα καλύτερο ψάξιμο που έκανα αργότερα βρήκα και αυτό στα ελληνικά(ευχαριστώ.....μου ρχεται να κλάψω ,επιτέλους καταλαβαίνω..νομίζω...).δείτε ΕΔΩ

5 σχόλια:

  1. Θέλω κι εγώ να πάρω μέρος .Από ότι έχω καταλάβει πρέπει να αφήσουμε μήνυμα στην αντίστοιχη ανάρτηση ότι θα συμμετέχουμε και μετά απλά ανεβάζουμε τις φωτογραφίες που αντιστοιχούν σε κάθε μέρα. Θα ξαναρίξω μια ματιά μήπως χρειάζεται και κάτι ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο blog μας τις ανεβάζουμε??????μάλλον ε??

      Διαγραφή
    2. Ναι ναι στο blog μας ή στο facebook αν ασχολείσαι. Εγώ ξεκίνησα κιόλας.

      Διαγραφή
  2. Καλώς τη μου!!!!
    Σε βρίσκω ωραία, κεφάτη, με χιούμορ.... μου πας, ρε παιδί μου!!!
    Θα μου πεις, με τόσα χρόνια που κουβαλάς πώς να μην είσαι όλα αυτά!!!! Και σου εύχομαι να τα διατηρήσεις μέχρι τα βαθιά σου γεράματα. Εγώ το προσπαθώ (έχω τρία εγγόνια, το μεγαλύτερο 11 χρονών).
    Για την "πρόκληση - φωτογράφιση" δεν ξέρω τίποτα, δεν είμαι του αθλήματος, ό,τι φωτογραφίσω βγαίνει φρικιό (και εγώ προσωπικώς, επίσης φρικιό, σκίζω από φωτογένεια!).
    Χαίρομαι που σ' έκανα να γελάσεις με τα γραπτά μου και ελπίζω να τα λέμε συχνά στο εξής.
    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και την εγγραφή στο blogoσπιτάκι μου....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου!!!Καλώς ήρθες και σε εμένα!!!Βάλε βάλε κανένα post ...τον κοίμησα ξανά τον άντρα και περιμένω!!!!φιλάκιααααααα

      Διαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...