Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Marco going on holidays



Hola!!Είμαι ο Marco  και όλη μέρα σήμερα η Fo με έτρεχε στα κομμωτήρια και στα μαγαζιά να πάρει αντηλιακά!!!Πολύ κούραση!!3 ώρες να βάψει το μαλλί...2 ώρες shopping therapy.....άμαν πια!!!Μια φορά είπα και εγώ η αρκούδα να πάω για καμιά βουτιά με ζάλισε!Μετά χάλασε κι ο καιρός και ανέβαλε το ταξίδι στο Island και έμεινα με το μαγιό !Γυρίσαμε στο σπίτι..είχα νευριάσει και εγώ και το χω ρίξει στις μπύρες!!Άντε να δούμε θα πάμε αύριο??Είπε ότι έκλεισε εισιτήριο ,την βαλίτσα της την έχει έτοιμη ...πήρα και εγώ  ένα καπέλο που βρήκα ότι να ναι...και περιμένω..........

20 σχόλια:

  1. Τι κρίμα που αναβλήθηκε το ταξιδάκι...!!! Το καπέλο όμως του πάει τέλεια!!!! Κούκλος ο Marco!!! Καλή βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα Guru! Καλό βράδυ και φιλάκια στο Marco! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλωσήρθες!!Καλό βράδυ επίσης....θα του τα δώσω.....φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ cool τύπος ο Marco!!!Το καπελάκι όλα τα λεφτά!!!Κούκλος!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΤΥΠΑΚΟΣ...ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι όμορφος που είναι! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος ο Marco! Λίγο αγανακτισμένος αλλά πως να μην είναι;; Μη του τάζεις ταξίδια, τον βάζεις να περιμένει και στο τέλος αναβάλεις το ταξίδι! Πως να μην το ρίξει στις μπύρες μετά;; χαχαχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σούπερ ο μικρός!!!-))))))
    καλημέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τον ταλαιπωρείς το Marco, παιδί μου!!!! Θα πάτε στο island τέλος πάντων ή δε θα πάτε.... όχι τίποτ' άλλο, για να ηρεμήσω κι' εγώ!!!! Γιατί τον λάτρεψα τον Marco, με η χωρίς το καπέλο!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το προσέξεις το θέμα με τις μπύρες Marco! Δεν μπήκε καλά καλά το καλοκαίρι!

    Fan,
    όπως λέμε SofaN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. καλούλης μου βγήκε....μου είχε περισσέψει ένα μπλε μαλλί και δεν ήξερα τι να κάνω......

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Guru και καλώς σε βρήκα! Ο Μάρκος είναι υπέροχος! Ειδικά το καπέλο του δεν παίζεται! Καλά να περάσετε στο ταξίδι! Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στον καλοκαιρινό μου διαγωνισμό. Θα την αναρτήσω μαζί με τις άλλες συμμετοχές. Πολλά φιλούθκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...