Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Weekend 1 ,june

So........just pictures...ωραία.....










12 σχόλια:

  1. Καλημέρα όλη μέρα γλυκιά μου..το ..ψαράκι το κρατώ για το μεσημέρι!Κανένα κουλουράκι για το καφέ δεν βλέπω, άντε πάω να φέρω από το μπλοκόσπιτο μου..πλέξε εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχχαχα δεν τρώω κουλουράκια!!!!Αλλά την άλλη φορά θα έχω για εσένα!!!!!!καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. 3 εικόνες, 3.000 λέξεις...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τους τίτλους να γράφεις γιατί δεν μπορούμε να ανατρέχουμε στον μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι για τον διαγωνισμό αυτές!!!!!!!!!!είναι απλά το weekend μου!!

      Διαγραφή
  4. η 2η είναι από την κουβέρτα που ετοιμάζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι...είναι τσάντα!!!!!Αλλά μου τελείωσε το μαλλί και δεν μπορώ να συνεχίσω!!!

      Διαγραφή
    2. Πω Πω ήττα είναι αυτό! Θα είχα φρικάρει μέχρι να αγοράσω μαλλί.. Χί χι

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο σαββατοκύριακο!! Θέλω κι εγώ βόλτα στην παραλία!! Και ψαράκι στη σχάρα!! Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παραλία είναι στα 150 μέτρα από το σπίτι.......!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα έχω γίνει πράσινη από τη ζήλεια μου.. να το ξέρεις!!!!!

      Διαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...