Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Felt toy car for Evonita

Αν θυμάστε η κυρία Evonita μου έβαλε μια πρόκληση ΕΔΩ την οποία φυσικά και αποδέχτηκα!Τελικά ήταν ότι πιο δύσκολο έκανα γιατί δεν υπάρχει σε όλο το internet ένα tutorial!!Μόνο για ασθενοφόρο βρήκα.....Και έτσι λοιπόν έπρεπε μόνη μου να το σχεδιάσω,να σκεφτώ πώς θα το συναρμολογήσω κτλ.Έκανα την δική μου εκδοχή ,λίγο πρόχειρο ΑΛΛΑ τα χω πάρει με την κρητικιά και για αυτό το ποστάρω!!!Δείτε λοιπόν το αυτοκινητάκι μου,το οποίο το έκανα μεγαλύτερο για να κάνω πρόβα καθώς σκέφτηκα να κάνω και ένα μετά από αυτό για το τρίχρονο της κολλητής μου!!!Φιλάκια!!!








23 σχόλια:

  1. Μπραβο Fo,ταχυτατη στη συλληψη,ταχυτατη και στην εκτελεση!Aλεξανδρουπολη vs Κρητη σημειωσατε 1 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα χα χα ρε συ δεν παίζεσαι!!! Η ρεζέρβα πίσω όλα τα λεφτά!! Αμ το doc? χα χα απίθανο!! Και δεν το συζητώ και για τη γρηγοράδα σου!! Θέλω να δω και το παιδάκι του!! Bravissimo, επιστρέφω!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψιτ την έκπληξη θέλω.........είμαι ΠΟΛΥΥΥΥΥ περίεργη!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χα χα, νόμιζες θα σε άφηνα έτσι? για check it out..α! θέλω και διεύθυνση να μου στείλεις.. οι εκπλήξεις δε σταματούν ποτέ! χι χι

      Διαγραφή
  3. Μπράβο!!! πολύ δυνατή παίχτρια!! το θέμα είναι ότι ανεβάζεις τον πήχυ και μέτα θα σου πει να φτιάξεις τραίνο για να σε δυσκολέψει( εεεε, δεν δίνω ιδέες!!)!! έπρεπε να καθυστερήσεις λίγο και καλά ότι δυσκολεύτηκες!!! τώρα ποιός ξέρει τι σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρε Σταυρούλα μην της βάζεις ιδέες!!!όχι και τίποτα άλλο..μου έχουν τελειώσει και τα παιδάκια που θα τα δώσω τόσα παιχνίδια μετά?????

      Διαγραφή
    2. χα χα χα,, ααα πολύ ωραία ιδέα το τραίνο!!! θα κάνεις bazaar καλέ μετά, μη σκας!! χι χι χι

      Διαγραφή
  4. Άμεση απάντηση και πολύ πετυχημένη!!!!!!!! Καταπληκτικός ο σκαραβαίος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο!!
    Και είναι ολόδική σου δημιουργία!!
    Εντυπωσιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιο γρήγορη και τελειότερη εκτέλεση δεν θα μπορούσε να γίνει! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλύκα ο σκαραβαίος σου!!!
    Το αξίζεις το βραβείο!!!
    Πολλά φιλιά!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΕΛΕΙΟΣ ο σκαραβαίος σου και σιγά που...δεν θα ήταν!!!!!!!!!!!!! Το "DOC" πραγματικά απίθανη ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω! Πω! Πω!!!! Τι βλέπω!!!!! Την έσκισες την πρόκληση!! χαχαχα! Απίστευτο το αυτοκίνητο!! Πραγματικά υπέροχο!! Η πίσω πινακίδα του είναι τέλεια!! Μπράβο!!! Είναι απίθανο!!!! Και σε χρόνο ρεκόρ!! Είσαι φυσικό ταλέντο μου φαίνεται!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eίσαι Θεά αγάπη μου!!! Dear Doc, τα σέβη μου!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΟβερή!!!Μπράβο!!Τα κατάφερες λοιπόν...άξια!!!!!Φανταστικό αυτοκινητάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφο! Καλώς σε βρήκα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα FO! Πολύ όμορφη δημιουργία!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γυριζω απο διακοπες και βλεπω οτι το εχεις εξελιξει το σπορ. τελειο ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...