Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

The winners of my Giveaway!!!!!

Καλησπέραααα μας!!!Να σας ευχαριστήσω πολύ για την συμμετοχή σας και μακάρι να μπορούσα να στείλω σε όλες σας από ένα!!!!Η κλήρωση μόλις έγινε,με χαρτάκια...τι περιμένατε να ξέρω και τα αυτόματα??????Μπαααααααα.....!!!



Τα οποία και διπλώθηκαν και μπήκαν σε ένα κόκκινο ποτήρι!!!





Και οι νικητές με μάρτυρα το Μελομακάρονο ................................................




Είναι λοιπόν-

1.η Nena

2.η AFRA


Συγχαρητήριαααααααα!!!Πολύ χαίρομαι που θα έρθουν τα σπιτάκια βόλτα!!!Να σας φέρουν τύχη και χαρά κορίτσια!!Οπότε στείλτε μου διευθύνσεις να σας τα στείλω....Ποιά θα πάρει ποιό?????



Αν δείτε πάνε με την σειρά των μεταλλίων!!!!!Το χρυσό(μεσαίο) στην Nena,το αργυρό(αριστερό) στην AFRA και το χάλκινο(δεξιό) πάει στην Χρυσούλα!!!!!!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες και όλους που πήρατε μέρος και που με επισκέπτεστε ,εύχομαι  να συνεχίσουμε την παρεούλα μας εδώ και εκτός αν δοθεί ευκαιρία,να δίνουμε ο ένας στον  άλλον κουράγιο,ελπίδα και γέλιο!!!!!!!Φιλάκια!!!!

19 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις νικήτριες...ω είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθούν και πως θα τους φέρουν και τύχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στις τυχερές!!Τέλεια τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στα κορίτσια. Καλοκαιρινό δώρο αλλά ένα γούρι πολύτιμο για όλο το χρόνο. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ χαιρομαι που κερδισα!! Και η χαρα ειναι διπλη γιατι παραλαμβανω το βραβειο απο ενα νεαρο συναδελφικο χερι!Ημουν σιγουρη οτι το σπιτακι θα εκανε μακρυ ταξιδι!
    Τωρα θα του βρουμε μια περιοπτη θεση,να το βλεπουν πολλα παιδικα ματακια ,να αναρωτιουνται κι αυτο να τους διηγειται την ιστορια του !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στις νικήτριες! Είμαι σίγουρη πως θα πετάξουν από τη χαρά τους! Πολύ καλή η ιδέα σου με τα μετάλλια-επίκαιρη χεχεχε Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα! Συγχαρητήρια στις τυχερές! Κι εσύ να συνεχίσεις να φτιάχνεις όμορφα πραγματάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ....
    ΛΕΙΠΩ ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ....ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΗΡΘΑΝ ΚΑΤΙ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ 2ΜΕΡΟ.....ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ LAPTOP ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ....ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΑΠΛΩΣΑΝ ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ....ΤΙ ΝΑ ΔΩ ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΡΥΣΟ!!!!! ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ...ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! Να χαρούν τα υπέροχα σπιτάκια τους, εύχομαι!!
    Καλό απόγευμα!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τυχερούλες που εχουν κάτι όμορφο από τα χεράκια σου..πέρσι είχα στείλει δωράκια τα Χριστούγενα..(κρατήσου) 54 γούρια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρααααααααααααααα
    ουάου!!!!Είδα το όνομά μου,λίγο καθυστερημένα(ελειπα)
    αχ Φοφούλα,πολύ χάρηκααααααααααααα!!!Είναι το δεύτερο δωράκι που κερδίζω(το άλλο ήταν από τις χρυσομέλισσες)
    είναι τρέλλα το σπιτάκι σου(σου στέλν τα στοιχεία μου-)))))
    συγχαρητήρια και στα άλλα 2 κορίτσια-))
    φιλιάαααααακιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Είναι πολύ όμορφα τα σπιτάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα!Συγχαρητήρια στις τυχερές και σε σενα για τις όμορφες δημιουργίες! Έχω προσπαθήσει να γίνω αναγνώστριά σου αλλά μου γράφει ότι με έχεις αποκλείσει..Δεν γνωρίζω γιατί! Είμαι σχετικά καινούργια blogger..Να είσαι καλά!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα κούκλα μου, καλή εβδομάδα και συγχαρητήρια στις τυχερές!! Να περνάς όμορφα και σε περιμένουμε σύντομα να επιστρέψεις στην όμορφη παρέα μας.... Καλό φθινόπωρο να'χουμε με υγεία, μπόλικη αγάπη και πολλές δημιουργίες! Πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Που είσαι Fo μου? Τόσα βραβεία σε περιμένουν!!! Ακόμα διακοπάρεις??? Ελπίζω όλα καλά, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα σπιτάκια είναι τέλεια!Συγχαρητήρια στις τυχερές και σε εσένα για το giveaway!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου γλυκια μου!
    καιρο εχω να σε ανταμωσω...χαθηκα! :ο)
    τι μου κανεις? καλο φθινοπωρο!
    Υπεροχα τα σπιτακια σου! Μου αρεσουν τα χρωματα, τα σταυρουδακια, τα λουλουδια!
    Συγχαρητηρια στις νικητριες! μακια και καλο βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...