Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Έγινα μάναααααααααα

Ψαρώσατε??????? Όπως καταλάβατε (αφού ξαναχάθηκα....) άρχισαν οι εφημερίες μετά την άδεια. Πίκραααααααααααα.........Η επιστροφή μου όμως είχε και μία έκπληξη.......Τον Ρούντυ...

Γλύκααααααααςςςςςςς

Μου τον έφερε ένας κύριος στο χωριό...Είχε γεννήσει η σκυλίτσα του η Σακίρα (άλλη κούκλα) και τα είχε δώσει σε ένα μαντρί..Αυτός ο άτακτος το έσκασε από κει και η κυρία δεν τον ήθελε πίσω...Οπότε πήγαινε για αδεσποτάκι.....Εντάξει δεν ήθελα επί του παρόντος σκύλο....αλλά τέτοια μουράκλα πώς να πεις όχι.....Και τον πήρα....Και με τις εφημερίες , την δουλειά και το μωρό τα έχω παίξειειιιιιι!!! Μα χαλάλι του χίλιες φορές χαλάλι του!!! Έχω τρελαθείιιιιιιιιιιι! Ήμουν πάντα με γάτες και δεν καταλάβαινα τι μου λέγανε για τους σκύλους....ΔΕΝ καταλάααααβαιιιιιιιινααααααααααα!!!!! Την πρώτη ώρα που τον πήρα πήγαμε στον ιατρό....και εκεί το πρώτο σοκ. Πώς ήξερε ότι έπρεπε να κάθεται ήσυχος να τον εξετάσει ρε κορίτσια??? Πλάκα μου κάνετε...ούτε άνθρωπος έτσι. Είδαμε την καρδούλα του, τα πνευμόνια του, τα δοντάκια του, τον ζυγίσαμε, θερμόμετρο, οφθαλμοσκόπηση(!!!!!!), τα αρχιδάκια του(!!!!!!!!!!) ,αν έχει κήλες, κοιλίτσα όλααααααααα!!! Και τον πήρα σπίτι.........Σε μία ώρα είχε μάθει το όνομά του σε 2 ώρες πού να κάνει τα κακά του,σε 3 ώρες το κάτσε και το μη....Σε 5 ώρες το φέρε ( το κόκαλο) και σε 6 ώρες το πού και πότε κοιμόμαστε....Το "γαβ" το άκουσα μόνο όταν ξύπνησε το ξυπνητήρι...και ήταν παραπονιάρικο....του τύπου "Ρε φιλενάδα γιατί ξυπνάμε??""""

Και πήγαμε στην δουλειά.......Και του βάζω την μαξιλάρα του δίπλα στα πόδια μου....Ε,μα δεν κουνήθηκε 8 ώρες!!!!!!!! Μόνο μία φορά γρατσούνισε την μπαλκονόπορτα να πάει για κακά.........Θα τρελαθώωωωωωωωωω.......

Φυσικά στο σπίτι.........

Πάει το γατί.......

Και.....

Ότι κρεμιέται......

Για τέτοια μούρη όμως.....και λίγα είναι......


Τι κοιτάς καλέ??

Όπως καταλάβατε.....ΦΥΣΙΚΑ το δικό μου σκυλί ΕΙΝΑΙ το καλύτερο, το πιο έξυπνο , το πιο όμορφο κτλ κτλ κτλ........Και έχω χαζωθεί (όπως λέει και η μαμά μου) ΠΑΝΤΕΛΩΣ!!!

φιλάκιαααααααααααααααααααααααααα




16 σχόλια:

  1. Αχ, είναι τέλειος!!!! Να σου ζήσει!!!! Κι εγώ θα ήθελα ένα σκυλάκι, αλλά με τρεις γάτες μέσα στο σπίτι, πού να το βάλω το κακόμοιρο;;; Θα το λιανίσουν!!! Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο γλυκουλης,εκανε ταχυρρυθμα μαθηματα(μαλλον εχει και ψηλο IQ!),κατεβαλε καθε προσπαθεια προκειμενου να τον αγαπησεις και να μη τον ξαναστειλετε στο μαντρι!!Εχει πολυ αγαπησιαρικο μουτρακι!!
    Fo,θα χαρω νακουσω κιενα θα γινω μαμα!!Τα καλα ερχονται ολα μαζι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άχου είναι υπέροχος!!!!!!!!!!!!! Αξιαγάπητο πλασματάκι και κούκλος!!!!!! Μπράβο σου που τον ανέλαβες και του δίνεις τόση αγάπη! Να΄σαι καλά! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΥΤΡΑΚΙ!!!
    ΔΕ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΙ ΕΜΑΘΕ ΣΕ 12 ΩΡΕΣ!!!
    ΑΝ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΠΛΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΙΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΘΗΣΑΥΡΟΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αξιολάτρευτος! Και από ότι κατάλαβα πανέξυπνος για να μάθει τόσα πράγματα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι γλυκιά φατσούλα ειναι αυτή!Να τον χαίρεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλέ τι κούκλος είναι αυτός!!! πως να μη τον θες!!! άντε μανούλα, καλή ανατροφή δε λένε? :) φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ γλύκας βρε παιδάκι μου... Πως να αντισταθείς!
    Να περνάς τέλεια με το νέο συγκάτοικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άχουτο μωρέεεεεεε....είναι πανίγλυκος...πανέμορφος και πανέξυπνος !!!! Μα τι φατσούλααα....νιώθω την πόρωσή σου μαζί του !!! Είναι τα σκυλάκια σάν παιδιά..!!...αλλά και οι γάτες είναι ωραία φάση...και με αυτές αναπτύσσονται δυνατοί δεσμοί και δείχνουν και τα γατιά πολύ την αγάπη τους..ο σκύλος την δείχνει βέβαια σε κάθε ευκαιρία και είναι πιό εύκολος στην επικοινωνία και είναι και πολύ ωραίο να πηγαίνεις βόλτες μαζί του !!!!! Καλά να περνάτε με τον γλυκούλι σου...να τον χαίρεσαι !!!
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ φάτσα ο Ρούντυ.... τον λάτρεψα!!! Κούκλος!!!! Εγώ για τα σκυλιά ΔΙΝΩ ΡΕΣΤΑ!!!!!! Αφού είναι η πρώτη φορά που έχεις σκύλο, θα ανακαλύψεις τι θα πει αφοσίωση, πίστη, δόσιμο!!!!! Δυστυχώς, από τότε που πέθανε η Τάρα μου (μια λύκαινα καλλονή) ο άντρας μου αρνείται πεισματικά να πάρουμε άλλο.... και μου λείπειειειειειειειει.....
    Δώσε ένα χαδάκι από μένα στον "γιο" σου....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άχου!!!! Τι μούρη απίστευτη είναι!!!!! Είναι υπέροχος!!! Πως να μην ξετρελαθείς μαζί του!!! Είναι πανέμορφος!!! Να σου ζήσει!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζήσει!!!!Είναι η καλύτερη πρόβα να το ξέρεις πριν γίνεις πραγματικά μαμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τρελό φατσόνι ο άτιμος!!! Πως να μην τον ερωτευτείς.
    Άσε που είναι σαν παιδάκι και κάνεις και πρόβες!
    Να σας ζήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχου τον! Πλάκα μου κάνεις!!! Είναι πραγματικά κούκλος! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...