Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Χωριό SOS Βορείου Ελλάδος....και τα μικρά χαρούμενα ποντικάκια...

Κάνοντας βόλτα σε όλααααααααααααα τα blogs ,αφού η γαϊδάρα έλειπα έναν αιώνα.....και δεν ξέρω τι γίνεται ...έπεσα πάνω πάνω  σε μία φωτογραφία........




 παιδικό χωριό SOS Βορείου Ελλάδος

Και φυσικά κόλλησα.........

Από ότι κατάλαβα έχει καιρό που τρέχει αυτή η προσπάθεια οπότε ίσα που προλαβαίνω να κάνω κάτι και εγώ.....

Και το λοιπόν σήμερα που επιτέλους(!!!!!) ΔΕΝ δουλεύω για αλλαγή τσακίστηκα να πάω στα μαγαζάκια με τα πραγματάκια και να πάρω προμήθειες, γιατί ofcourse δεν είχα τίποτα στο σπίτι πέρα από νυστέρια και σκυλοτροφή....




Της τρελής.........ότι βρήκα μπροστά μου πήρα τρέχοντας γιατί ΔΕΝ δουλεύω είπαμε αυτό το ΣΚ αλλάααααααα 4 πλυντήρια, σίδερο, σκούπισμα, σφουγγάρισμα και πάλιιιιιιιιιιιι από την αρχή με ένα σκυλί στα πόδια μου να φέρνει τα παιχνίδια του...Όταν λέω της τρελής κυριολεκτώ.........δεν βάζω φωτογραφία μου να μην σκιαχτείτε.....

Το μεσημεράκι όταν επιτέλους το γλυκό μου σκυλάκι κοιμήθηκε (σας θαυμάζω και σας θεωρώ ηρωίδες όσες έχετε παιδιά ειλικρινά δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα με ένα σκυλί!!!!!!!), κάθησα να σκεφτώ τι μπορώ να κάνω και εγώ για τα παιδάκια.....Θυμήθηκα λοιπόν τον Μίκυ ο οποίος έχει και ξαδερφάκια που σουφρώθηκαν από κάτι μικρούλια ενός φίλου και είχαν τρελή επιτυχία σύμφωνα με την μαμά τους...Έτσι είπα να φτιάξω όσαααα προλάβω Μικρά χαρούμενα ποντικάκια!!!! Σήμερα έκανα δύο..εύχομαι να προλάβω να κάνω αρκετά!! Σε αντίθεση με τον Μίκυ αυτά έχουν χρώμα πολύ, έτσι για να φτιάξουν την διάθεση των παιδιών και εύχομαι να τους αρέσουν...

Δείτε τα !!!!!




Δεν έχω αποφασίσει ακόμη ονόματα αλλά υποπτεύομαι ότι όλη η σειρά που θα βγει τελικά θα πάρει Βορειοελλαδίτικα ονοματάκια μιας και κατάγομαι και εγώ από εδώ......Φυσικά ήδη προσπάθησε ο Ρούντυ  να τα ξεκοιλιάσει και για αυτό αναπαύονται πάνω στο ψυγείο αλλιώς δεν τα βλέπω να επιβιώνουν........

Στο εντωμεταξύ με έπιασε και μια λιγούρα και έκανα κάτι muffins με τον απογευματινό καφέ........




....μην μας πέσει και το σάκχαρο δημιουργώντας....(γουρουνιάσματααααα κοινώς)...

Εύχομαι να προλάβω να κάνω αρκετά χαρούμενα ποντικάκια Ginger  ώστε να συνεισφέρω στην προσπάθειά σου!!!!!

Πολλά φιλάκια από εμένα συνεχίζω βουρρρρρρ στον αγώνα για την δημιουργία της χαρούμενης ποντικοοικογένειας!!!!!!!





















































8 σχόλια:

  1. μπράβο σου Φωφούλα μου!!! τα ποντικάκια είναι πανέμορφα και αξιαγάπητα!!! σου εύχομαι να φτιάξεις ένα χωριό ολόκληρο αν τα καταφέρεις!! ωραία τα μαφινάκια σου.. καλές ποντικοδημιουργίες!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχού ....σκέτη γλύκα είναι και για πολύ καλό σκοπό...πρόσεχε μη σου τα πατήσει η ελεφαντίνα
    (από την προηγούμενη ανάρτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΦΩΦΩ ΜΟΥ!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙΣ , ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΛΑΒΑ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΜΑΙΡΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ!!!
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΜΕΙΛ ΕΝΑ ΤΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα ποντικάκια σου Φωφώ!Και μπράβο στα κορίτσια γι'αυτή τους την πρωτοβουλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας έλειψες βρε τρελοκομείο!!!! Και με ξέρεις άλλωστε.... ξεκινάω τον μαραθώνιο ανάγνωσής μου από το τέλος!!! Για να δω πόσες αναρτήσεις σου έχω χάσει,χιχι!!! Καλη δύναμη και μπράβο σου για τα παιχνίδια. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια τα ποντικάκια!!!!!! Τώρα που θα τελειώσουν τα ρολόγια, αρχίζουμε παιχνίδια και ελπίζω να τα καταφέρουμε!!!!!!! Χάρηκα που σε συνάντησα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινή οι μασκωτίτσες μου ανάθεσαν να σ'ευχαριτήσω για την υπέροχη παρέα που τους ετοιμάζεις γιά το ταξίδι τους. Σ'ευχαριστούμε γιά τη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

kiss kiss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...